fredag 28 augusti 2015

Julen smyger fram...


Bildkälla: (Hm01), (Hm02), (Fyrklövern01), (Fyrklövern02) & (Greengate)

Det är inte lätt att välja ut sina absoluta favoriter när det kommer till alla julsaker. Jag började bläddra i Greengates vinterkatalog, man hittar något på varje sida som lätt skulle kunna räknas som en julfavorit.

Jag och min stora kärlek flyttar ihop i slutet av september och vi måste egentligen börja om helt med alla julsaker nu - jag har bara en liten jullåda att ta med mig hemifrån medan Martin inte har några julsaker alls. Väldigt roligt för mig - det innebär ju mer shopping av julsaker, hehe - men det kommer nog bli svårt att välja tema. Längtar!

1 kommentar:

  1. Vilket trevligt bekymmer att sakna julsaker�� förstår att det är svårt att välja��

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...