lördag 8 augusti 2015

Det är okej, du kan gå nu sommaren!

Varm choklad, doft av kanel och glittrande ljus med murriga tofflor om tossingarna - det längtar jag till. Även om det mest har regnat denna sommar och kroppen skriker efter sol så känner jag mig rätt klar med denna sommar. Det är okej, du kan gå nu!

Hej och välkommen höst och vinter känner jag istället. Jag hoppas att vi får snö tidigare i år då vi inte fick så mycket alls förra året. Missförstå mig inte: jag älskar värme, sol och bad MEN jag skulle inte vilja leva utan snö, juliga dofter och mysljus!


Bildkälla: (1), (2), (3), (4), (5), (6), (7), (8) & (9)

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig har fått nog av sommaren nu. Vill ha julmys och se fram emot julen nu :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...