torsdag 25 december 2014

Min Julafton var Fantastisk!

Gårdagen var supermysig. Vi började dagen med sovmorgon och sedan tomtefrukost, alla fick öppna ett paket var och jag fick min fina sminkpalett av märket Naked (Se min personliga blogg). Efter frukosten så hjälpte jag pojkvännen att slå in några fler paket och sedan gjorde sig alla julfina. 

Klockan 15:00 såg vi (ja, det flesta av oss i alla fall) givetvis på Kalle och hans vänner, Henrik Dorsin gjorde ett helt okej jobb med att tända ljuset - inget märkvärdigt tycker jag. Sedan blev det en massa gott - mycket kom inte med på bild. Mitt i allt så började det även snöa, vilken lycka! Vi spelade Monopol Empire som var riktigt roligt, även Yatsy blev det några gånger. 

Kvällen avslutades med lite drinkar och sedan såg jag filmen "Kill Bill Vol. 1" innan jag flöt iväg till drömmarnas land. En sjukt mysig julafton! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...