lördag 22 december 2018

Jul i Melbourne city

Sam vet att jag kämpat med att få den rätta julkänslan så han drog in mig till stan igår – bara 20 minuter med tåget från där vi bor. Det regnade så jag var inte superlycklig av tanken att behöva gå ut men jag följde något motvilligt med ändå. När vi väl kommit fram sken mitt ansikte upp, det glittrade överallt och julig musik klingade i bakgrunden. Mitt humör ändrades som i ett trollslag.

Vi gick till varuhuset Myer som varje år skyltar upp sina fönster med fantastiska kreationer. I år var temat Alice in Wonderland (ÄLSKAR DET!!). Jag tänkte direkt på skyltningen som NK brukar göra i Stockholm men här hade de även en röst som sjöng ut ur några högtalare och berättade delar av sagan. Det var som en liten show. Superfint! Tack tack tack fina Sam ♡






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...