onsdag 8 september 2021

Nu får det vara nog

 Hej på er,

Är ni där? Jag har haft det ganska kaotiskt det senaste två åren, som säkert många andra. Svårt att hitta ett hem och egentligen har vi inte landat i skrivande stund heller men jag känner ... nu får det vara nog. Det blir vad man gör det till. Så nu ska här bli bra.

För dig som är nyfiken på vad jag har haft för mig kan kika på min relativt nya blogg som det senaste två månaderna fungerat som en dagbok: här.


Jag tänker inte gräva mig ner i mitt privata liv i just detta inlägg, det finns tillräckligt med privat i ovannämnda blogg. Nu vill jag prata jul och kommande julsäsong. Jag har valt att ha ett Harry Potter tema och det kommer det banne mig bli. Vi bor just nu hos min mamma i Stockholm och om allt går vägen blir vi kvar över julen. Som det ser ut lär jag inte mäkta med ännu en poddsäsong vilket är så tråkigt men jag måste lyssna på kroppen. SÅ ... det blir bloggen och Instagram är tanken. Ser fram emot detta!

Har julbloggarna.blogspot.com försvunnit? Synd, tyckte det var en fin och bra samlingssida. Hur ser er start ut denna julbloggande/-poddande/-instagrammande/etc?

OCH ....

Vad gör en jul lite mer Harry Potter tycker du?

Kram så länge!


Photo by Rae Tian on Unsplash

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är igång :) Jag saknar också julbloggarna.blogspot.se, det var en riktigt bra samlingssida och den jag själv alltid använde.
    För egen del har jag smugit igång med julbloggandet, blir lite mer Instagram än blogg men håller igång båda.
    Passande med Harry Potter tema, vad kan vara mer magiskt än julen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med! Kanske dyker det upp något nytt eller liknande igen.

      Jag kan se att det kanske blir liknande här men vore kul att hinna med båda. Älskar Harry Potter så hoppas få in lite element av det i år. :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...