torsdag 21 december 2017

Virrig är förnamnet ...

Lite som på bilden nedanför lyckas jag känna mig varje år vid den här tiden. (Ja, denna bild togs för bara några minuter sedan). Det är endast 3 dagar kvar till julafton och vi är i stort behov av att få jul-fixa här hemma. Vi behöver laga mat, städa, köpa en sista julklapp, tvätta massa kläder, baka, mathandla ... ja, ni vet. 

Men idag måste jag jobba till i alla fall 15.00 och sedan ska jag någon gång under dagen ta emot ett paket som dåliga postbudet inte lyckas leverera som de ska ... och imorgon väntas ett första besök till en naprapat för min ledsna rygg och högra höft. 

Men på något sätt lyckas det ändå alltid bli jul, så jag får hålla tankarna positiva! 🎄🎅


Just det, och så var det en själv också. Hinner man duscha tro? 😅

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...