lördag 9 december 2017

Julpyntet (som varit framme ett bra tag redan)

Det är snart dags för andra advent och givetvis är det julstämning där jag bor. Det har varit pyntat här hemma sedan en månad tillbaka (minst). Det är så mysigt och jag vill helst inte gå någonstans. Jag saknar egentligen den vita snön. Vi såg en skymt av den för någon dag sedan men den försvann lika fort som den kom. Trist ...

Jag säger det nog i varje inlägg här på julbloggen men jag kan verkligen inte förstå hur snabbt tiden går. Det känns som att jag inte hinner med någonting. Ett skäl är ju faktiskt att jag går runt med ryggvärk hela tiden som suger lite extra av min energi och en annan är att mitt heltidsjobb också har snott en del kvällar. Men jag vill inte att detta ska bli en gnäll-inlägg, jag ville väl mest vädra lite och med detta säga att jag vill egentligen vara mer i julbubblan än i verkligheten just nu. 😁




1 kommentar:

  1. Vilka mysiga bilder. Kan bara hålla med om att tiden går alldeles för fort nu, skulle vilja bromsa lite :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...