onsdag 2 augusti 2017

Alla tankar. Men julkänslan består.

Vad roligt att flera redan har börjat blogga. Jag har själv tänkt på min julblogg fram och tillbaka under året, ibland velat skriva något men låtit bli. Jag får nog påstå att jag varit ganska dålig på att blogga överhuvudtaget i år, även på min "vanliga" blogg. Tankarna har farit fram och tillbaka, så många frågor och funderingar om vad jag verkligen vill göra i framtiden. Ni vet ... tankar om livet och om vad som verkligen är viktigt. 

Nåväl, mitt intresse för julen har absolut inte förändrats i alla fall. Det består. Jag blir dessutom enormt inspirerad av att börja "jul-lussa" när jag ser er andra skriva om julen. Tack fina ni! 

Igår var jag ute i skogen och plockade blåbär (en hel del blåbär får jag faktiskt säga), därav bilden på mig med den stora blåbärsburken. 

Vi hörs snart igen!
Och givetvis ska jag uppdatera designen litegrann men bakgrunden tror jag att jag behåller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...