lördag 3 september 2016

Origami box - Dekoration eller paketering utan tejp?

Jag har, trots att jag inte varit så aktiv här på julbloggen, faktiskt julpysslat lite. Det är mycket annat som snor energi just nu så av den anledningen har jag inte kunnat komma igång helt med julbloggen än. Men nog om det ... 

För några dagar sedan lekte jag med papper. På Pinterest (heaven) hittade jag ett par söta boxar/lådor av papper som inte såg allt för svårt ut att göra. När jag var klar såg jag att detta kunde ju faktiskt bli små paket som hänger i julgranen eller varför inte på en dörr? Eller i ett fönster? Ja, vart som helst!

Här är bilden jag först hittade (LÄNK)! 
Nedanför ser ni mina kreaktioner.




Man kan, om man vill, innan man sluter/stänger boxen lägga i en liten gåva. Kanske godis, ett presentkort, smyckeask etc. Då har du en färdig julklapp med en minst sagt speciell inslagning.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...