söndag 22 november 2015

Julhandlat igen(!)

Förra helgen blev det en hel del julshopping och jag var inte så mycket sämre denna helg! Jag köpt bland annat julkalendern från 1997 då det är min favorit - jag har tittat på Pelle Svanslös på youtube varje år som är i väldigt dålig kvalitet... men inte nu längre, tjoho!

Jag köpte även fyra glöggkoppar i neutralt mönster (= inte typiskt juligt), egentligen tänkte jag köpa 6 eller 8 st men Martin dricker inte glögg och inte heller många i hans familj. Däremot finns det annars vanliga kaffekoppar i värsta fall... fast nu blev jag lite orolig, i min familj tror jag ändå att flera skulle uppskatta glögg... kanske måste gå tillbaka (till Ica Maxi) och köpa på mig 4 till... *panik!!*.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...