torsdag 5 november 2015

Jul:ade lite i smyg, typ

Tro inte att julinspirationen har blåst bort, den finns här men tiden att julblogga har blivit mindre. Jag jobbar på det och hoppas på att jag ska bli lite bättre snart igen.

Jag dansade igår in på kontoret runt 07:15 till julmusik som plingade i mina hörlurar. Kanske blev jag inspirerad av min smyg-jultröja (= se här). På kontoret märkte alla att jag försökte smygstarta jul:andet... ja, det är ingen hemlighet på mitt jobb att jag är jultokig och älskar tacos - så är jag. I love it! Hehe.

Någon av de juliga plaggen nedanför hade jag inte sagt nej till... åh!!


Bildkälla: (1), (2), (3), (4), (5), (6)

2 kommentarer:

  1. Härligt med lite juliga kläder. Pinsamt nog äger jag själv inte ens en jultröja men i år har jag tänkt spana lite efter en.
    Ha en riktigt trevlig helg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...