tisdag 6 oktober 2015

Julinspiration - Ett måste!

Det går långsamt att få allt i ordning här hemma, speciellt när jag samtidigt bollar arbete och skrivarkurs samt försöker vara mänsklig (= toalettbesök, äta, sova, träffa vänner/familj, etc). Den julinspiration som har bubblat inom mig hela augusti och september har fryst. Den finns där... men den är frusen och jag måste tina upp julfjärilarna inom mig.

Nästa månad borde de flesta butiker fått upp mer julsaker och då... då börjar det riktigt roliga med att ha ett eget krypin (he he he). All juldekorering måste inköpas då jag inte hade mycket med mig. Hur UNDERBART låter inte det?! Jag längtar efter att fylla min kundvagn med glitter, juleljus och annat julebus!


Bildkälla: (1), (2), (3), (4), (5), (6), (7), (8), (9)

3 kommentarer:

  1. Visst ser man fram emot att affärerna ska börja digna av ju :) Det är på något sätt då det börjar på riktigt.

    SvaraRadera
  2. Jag är säker på att dina julkänslor kommer att vakna när inflyttningen är klar, mysigt med jul i nytt boende!

    SvaraRadera
  3. Jag förstår dig! Ibland kommer livet mellan och julstämning är verkligen inte något man kan stressa fram.. det kommer när hela stan lyser upp och affärerna börjar jula till sig lite! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...