tisdag 22 september 2015

Yogi Tea hela året!

Det finns ett te som jag kan dricka året om som doftar jul - eller enligt min kollega doftar det glögg. Varje tepåse kommer med några kloka ord som gör en lite varm i hjärtat. Det är säkert många av er som redan har upptäckt den här lilla skönheten men om någon av er har missat den, ge det en chans! Typ... nu! 


... och ja(!), jag har redan införskaffat detta hem till mig och Martin trots att vi bökar med inflyttningen. Jag kan helt enkelt inte vara utan det här ljuvliga teet (hihi).

2 kommentarer:

  1. Det är mitt favoritte också, jag dricker det också året runt. Det både smakar och doftar fantastiskt.

    SvaraRadera
  2. Älskar Yogi! Har flera olika, de är väldigt speciella men helt otroliga. Sen blir man ju så glad av de små visdomsorden :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...