tisdag 15 september 2015

Jag längtar.. och Jag längtar inte...

Det här är en jullista som har snurrat runt på olika julbloggar, givetvis var även jag tvungen att göra den själv. Det var inte lätt och listan på vad "jag längtar till" kan ju bli hur lång som helst men... Here we go!

Jag längtar till:

  • Snö 
  • Tjocka, murriga tröjor
  • Dricka glögg och varm choklad
  • Juldekorera och julpyssel
  • Kika på andras juldekorationer
  • Alla jultidningar
  • Äta lussekatter och mjuk pepparkaka
  • Lyssna på julmusik HÖGT *hehe*
  • Se på julfilmer
  • Uppesittarkvällen innan julafton
Och mycket mer..!!

Jag längtar inte till:

  • Städa
  • När julen är över
  • Slasket, blöt snö
  • Plocka bort julen
Jag har säkert glömt något men det mesta är ganska trist när julen är över, det enda positiva är att man inte långt senare får börja se fram emot nästa års juletid.

Jag hittade listan hos Våran lilla julvrå men hon visste inte listans ursprung. Om detta är din lista är det bara att hojta till, då länkar jag till dig!

1 kommentar:

  1. Kom just på en sak till som jag VERKLIGEN längtar till...när alla affärer får in sina julsaker!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...