söndag 23 november 2014

Juldekoration och några julklappar

Varför är man alltid så "upptagen" när det är den mest underbara tiden på året?! Jag har tänkt på min julblogg hela tiden men först nu har jag kunnat sätta mig ner vid datorn för lite bloggande! På Stureplan lyser juldekorationen vackert, underbart att se varje dag på väg till mitt jobb. 

Igår var jag och mamma i Heron City och då passade jag på att ta en bild på den fina "julgranen" (= egentligen helt ihålig) som står vi ingången. Det bubblade av julkänslor när jag såg granen. Jag har även hunnit köpa några julklappar men bara till det små barnen (= min lillasyster och Martins brorson). Det var supermycket folk så både jag och mamma har insett att vi måste ge oss ut så snart som möjligt igen för att införskaffa resterande julklappar om vi vill slippa kaoset. 

Såg att Henrik Dorsin blir årets julvärd. Min första tanke var "Åh, nej!", jag kan inte se honom som den där myspersonen som välkomnar julen. Jag kan ha fel, Petra Mede var ju faktiskt bättre än jag trodde förra året så detta kan bli bra också. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...