söndag 26 oktober 2014

Michael Bublé's årliga julspecial


I år ska Michael Bublé genomföra sin fjärde årliga julshow (jag tror att det är idag, den 26 oktober som showen äger rum i New York dessutom) och jag såg precis på förra årets show, vilken musikfest i julens anda! Jag fick nog upp ögonen för Michael Bublé's röst förra året eller om det var året innan det, han har en sådan traditionell julstämma som gör att det bubblar av julkänslor i hela mig.

Nu när jag tänker efter så tror jag inte ens att jag har lyssnat på några "vanliga" låtar som Michael Bublé har gjort, endast julsånger haha.

Förra året så gästade Mary J Blige, Mariah Carey och Cookie monster denna show.
Uppträdandet av Mariah Carey och Michael Bublé tillsammans blir man väldigt glad över. Bublé studsar när han dansar och verkar helt överväldigad över Mariah Carey:s fantastiska röst. Så härligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...