söndag 7 september 2014

Mer Julkänsla #1

MINI-UPDATE: Nu äntligen känns det bättre i ryggen, ni anar inte hur skönt det känns att kunna röra på sig igen. Kan jag få vara helt återställd och frisk nu?! Tack! Nu äntligen kan jag sätta mig vid datan och leta julidéer samt julinspiration!

Jag tänkt försöka tipsa alla grinchar där ute om hur du skapar mer julkänsla. För andra julbloggare så är detta inget nytt men det kanske ändå kan vara lite småkul att läsa? Ho, ho, ho!


OBS: Skulle skriva "Baka pepparkakor" men ångrade mig och ville skriva "Mjuk pepparkaka" istället då jag tycker det är godare, men så blev det "mjuk pepparkakor". Jaja, lite felstavning men poängen kom kanske fram i alla fall. He he..


2 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre:) Ja den mjuka pepparkakan har jag bakat idag - check - och julmusik hade jag på då - check - men jag är inte säker på om jag hinner med julfilmen idag. Men två av tre är inte så dåligt..! Och tack för din kommentar på min blogg - ibland känns det som man skriver i tomma intet så det är jätteroligt när det dyker upp trevliga kommentarer som visar att någon läser bloggen!

    SvaraRadera
  2. Jag blev SUPERSUGEN på en mjuk peppis nu! :D
    Jag förstår vad du menar, det är alltid trevligt med lite respons! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...