måndag 24 augusti 2020

Nytt för i år!

I år finns jag även på instagram under namnet @MinaJuligaTankar där jag uppdaterar lite oftare. Om du vill ha mer jul i din vardag så rekommenderar jag att du spanar in mig där. Jag har inte bestämt mig hur aktiv detta konto ska vara under året men under julsäsongen (som i julbloggvärlden är mellan augusti/september till december/januari) uppdaterar jag ofta. 


Nytt är även min julpodd med samma namn som mitt instagramkonto. Tanken är att jag ska uppdatera denna podd en gång i veckan eller eventuellt varannan vecka. Jag har inte bestämt mig helt än. Jag är öppen för feedback både när det kommer till det tekniska men också till innehållet så var inte blyga! Finns på Podcast för iPhone-användare (hur ser det ut i Android?) samt på Spotify. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...